Vragen over Boerendeal

1. Wat is Boerendeal?
Boerendeal is de online markt- plaats voor agrarische grondstoffen en producten. Ondernemers uit de agrarische sector kunnen op Boerendeal.nl gratis hun vraag en aanbod plaatsen.

2. Wat kost mij Boerendeal?
Helemaal niks!

3. Hoe bekijk of plaats ik advertenties?
Voor het plaatsen of bekijken van advertenties dient u zich eerst te registreren. De gegevens voortkomend uit de registratie worden niet verspreid. Het registreren op Boerendeal is eenvoudig en in een paar stappen uit te voeren:

  • U maakt een account aan onder het kopje 'Gratis registreren'.
  • U ontvangt een bevestiging per mail, waarna u de account moet activeren.
  • U logt vervolgens in en kunt het aanbod van grondstoffen en producten bekijken, of een advertentie plaatsen.

4. Welke handelsmogelijkheden zijn er op Boerendeal?

  • Vaste prijs: De koper of verkoper stelt een vaste prijs in voor zijn of haar product. De eenvoudigste manier van actie.
  • Bieden: Het aanbieden van een bepaalde som geld voor het product wat wordt aangeboden.
  • Bieden vanaf: Bieden vanaf de vraagprijs betekent dat de verkoper een bedrag instelt, waar de biedingen van de koper niet onder mogen komen. Hiermee zorgt u voor een minimumbedrag in uw advertentie. Biedingen onder dit minimumbedrag, worden automatisch niet geaccepteerd (uw bod is te laag).
  • Op Aanvraag: Bij een prijs op aanvraag stelt de koper of verkoper geen vaste prijs vast. Bij het contact opnemen met de koper of verkoper zal er een prijs worden gemeld.
  • Prijs in overleg: Hierbij kan de koper/verkoper contact opnemen met de verkoper/koper om te onderhandelen over een prijs van het product.
  • Gevraagd:Een koper is op zoek naar grondstoffen of producten.

5. Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?
U klikt het kopje 'inloggen' aan waarna u vervolgens rechts in het beeldscherm een knop ziet staan met de tekst: 'Wachtwoord opvragen'. Bij het invullen van het e-mail adres krijgt u een nieuw wachtwoord toegezonden.

6. Hoe neem ik contact op met een bieder?
Als een koper een bod plaatst op uw advertentie, ontvangt u hiervan een bevestigingsmail met het e-mailadres van de bieder. U kunt deze bieder vervolgens emailen om tot een overeenkomst te komen. Bij het bekijken van u advertentie is de bieding voor het product zichtbaar.

7. Hoe kan ik reageren op een advertentie?

  • Log in met u e-mail adres en wachtwoord en ga vervolgens naar de advertentie waar u op wilt reageren.
  • Onder de foto van het product is een knop 'contact opnemen' weergegeven. Bij het aanklikken van deze knop kunt u de adverteerder een vraag stellen.

8. Hoe verwijder ik mijn advertentie?

  • Log in met u e-mail adres en wachtwoord.
  • Ga naar 'mijn advertenties' en vink de advertentie aan die u wilt verwijderen. Bij het verwijderen van de advertentie heeft u de keus om de eventueel gedane transactie te melden aan Boerendeal.

9. Waarom krijg ik geen reactie na een bieding op mijn advertentie?
Het kan voorkomen dat bieders niet reageren als ze een bod hebben uitgebracht op de advertentie. Er is een mogelijkheid tot bieden, maar daarbij is het niet gegarandeerd dat die prijs daadwerkelijk betaalt wordt.

10. Hoe verwijder ik een bod op een advertentie van iemand anders?
Log in en ga naar het kopje 'mijn biedingen'. Vink de bieding aan en klik op verwijder mijn bieding.

11. Hoe verwijder ik een bod die bij mijn advertentie is geplaatst?
Log in en ga naar 'mijn advertentie'. Onder de foto van de advertentie staat een geplaatst bod. Door op het rode kruis naast de bieding te klikken, wordt het bod verwijderd.

12. Hoelang blijft mijn advertentie op Boerendeal staan?
U advertentie blijft één maand na het plaatsen op Boerendeal staan. Als het product na deze maand nog niet verkocht is kunt u de advertentie opnieuw op Boerendeal plaatsen en komt de advertentie bovenaan in de rubriek te staan. Overigens kunt u ook besluiten om de advertentie zelf tussentijds te verwijderen en weer opnieuw te plaatsen op Boerendeal.nl. Hiermee komt de advertentie bovenaan in de rubriek te staan.

13. Heeft u vragen of klachten?

  • Vul hieronder het contactformulier en stuur ons een mail.
  • Chat live met een medewerker
  • Of bel met: + 31 0320 269 520

 

Contact